lauantai 2. huhtikuuta 2011

Ponien hinnoista

Ostan ponit pääasiassa ebaysta, Usasta. Muutaman hankinnan olen tehnyt Saksasta ja Briteistä. Huuto.netistä en ole ostanut vielä mitään, koska hinta-laatutaso on keskimääräisesti heikko ja suosimiani baittilotteja on harvoin myynnissä.

Viime aikoina olen tehnyt havainnon, että Briteistä saa kaikkein halvimmalla poninsa. Kaiken lisäksi siellä on myynnissä Usassa julkaisemattomia tapauksia.

Tein poni-inventaarion ja minulla on tällä hetkellä tasan 50 bonskua. Pois olen myynyt vasta 4 kpl.
Minulla on 2 flutteria ja 2 isosiskoponia, joille etsin uutta kotia. Laitan niistä myynti-ilmot kunhan olen puunannut isosiskot kuntoon. Nuo flutterit löytyvätkin jo vanhasta postauksestani.

2 kommenttia:

  1. Kannattaa muutenkin suosia EU maita kun ostaa tavaraa isolla rahalla - eivät juutu tulliin niin kuin EU:n ulkopuolelta tulevat paketit saattaa joutu :)

    VastaaPoista
  2. Se on niin totta. Miehellä on joskus lipsahtanut tulliin jotain paitapaketteja. Ottaa kyl päähän maksella sit niistä. Olen toistaiseksi ostanut onneksi niin pieniä pakuja, ettei ole ollut vaaraa, mut täytyy pitää mielessä kun saattaa joskus hullaantua huutokaupan pyörteissä.

    VastaaPoista