lauantai 21. heinäkuuta 2012

Ponivaatteita

Normaalisti en välitä ponien vaatteista, ne ovat yleensä melkoisia turhakkeita ja mielestäni ponit ovat kauniimpia luonnontilassaan. MUTTA Dragon Suit oli pakko saada! Tuo taskueläin ja kaikki! Ostin tämän eBaysta hyvin edukkaasti. Se on erinomaisessa kunnossa, puhdas ja ehjä.

Baby Nightsong esittelee:


Niin suloinen.


Taskulemmikki piilossa. 


Poniemäntäkin sai oman vaatepartensa. Ihana Jiipee lahjoitti tämän Rainbow Dash-paidan minulle ja se onkin ollut tämän kesän lempivaate. Kiitos Jiipee!

3 kommenttia:

  1. http://monsteriponit.vuodatus.net/ Uusi kokoelma blogi, kuvia en vielä ole saanut :( Käy kurkkaamassa :))) Ja jos se miellyttää, lisää sinne blogi listallekkin:))

    //

    Tosi ihana blogi. Postaukset sellasia, että jaksaa lukea vaikka koko blogin läpi, jonka kröhöm olen jo tehnyt :D. Mutta joo, anonyymi lukija olen, ihana poniblogi sanon minä, olen itsekkin noihin hurahtanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän palautteesta, ihana kuulla, että joku on jaksanut kahlata vanhatkin jutut läpi. Häkellyttävän isohko urakka kuitenkin.

      Uudet ponibloggaajat ovat tervetulleita ponistien joukkoon. Lisään blogisi listalle sitten kun saat laitettua kuvia. Muuten se ei näytä niin kiinnostavalta tuossa blogilistalla. :)

      Poista