maanantai 4. helmikuuta 2013

Synttärilahjomukset


Aikaisemmassa postauksessani KLIK, olin kovasti huolissani synttärilahjani saapumisesta. Meillä kun on ponikorjaamon naisten kesken sellainen sopimus, että kukin saa toivoa lahjaksi jotakin ponia. Minä siis toimitin pitkähkön listan heille hyvinkin ajoissa syksyllä. Tammikuun puolella tuli ilmi, että asian hoitamisessa on ilmennyt viipeitä. Ejjjjhän se sitten ollutkaan mikään aiheellinen huoli, sillä synttäriksi sain kelpo paketin. Myös husband osallistui juhlintaan. Hänpä tempaisi esiin oikein ponimaisen yllärin:



NIMIKOITU PONIMUKI!!! o__O  Netti on ihmeellinen paikka, kun sieltä voi tuollaisia vaimolleen hankkia! Pisteet hänelle siitä, että ymmärtää erot G1:den ja muiden sukupolvien välillä ja oli osannut valita näin HIENON kuvankin.




Se hartaasti odotettu lahja. Kortissa on roottausta vailla oleva Nirvana Peachy pistetty reen eteen, jota ohjastavat Jiipee ja Eekoo. Jännittävä paku, jonka koosta voi päätellä sen sisältävän mahdollisesti baby-ponin....



Baby Starbow! MINT, MINT, MINT !!!! <3 Miten sopiikin näin täydellisesti mukiin! 

Ja jatkoa seurasi! Herra aviopuoliso oli ideoinut lisää lahjoitettavaa minulle ja tässä tulos:


Niin söpö kokonaisuus! 




*onnenhuokauksia*

*tyytyväistä myhäilyä*

*synttärionnea*


PS. Lopuksi lahja itseltäni itselle sponsored by anoppi. MAHTIKENGÄT! Mihin vain menen nämä ihanuudet jalassa, joku ihastelee varpilla. Kauniit Vaahtokarkkikengät, jotka ovat vieläpä niin hyvät jalassa, että voisi lenkille lähteä. Paitsi etten lähde, koska en ulkoiluta näitä. Ainoastaan sisäkäyttöön.



3 kommenttia:

  1. Oo, myöhästyneet onnittelut!! Miten ihania lahjoja, ja ennen kaikkea, miten kuolattavan ihanat kengät o___O!

    VastaaPoista
  2. Kiitsa! Niinpä, mun kohukengät. Käytän niitä töissä, mutta tuon illaksi kotiin. Kirjahyllylle laitan ja niitä siinä katselen.

    VastaaPoista
  3. Mirkku, mä oon aloitanut toisen blogin pitämisen, sen mun ensimäisen rinnalla. Nimitäin Schleich- hevoskeräily blogin. sen nimi on Hopeisen kengän talli. Käy vilkaisemassa. http://jennyntarinablogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista